Pages

Sunday, July 05, 2009

Dags att jobba igen

Ja i onsdags var det dags att åter ta klivet in i arbetslivet. Förra veckan ringde min gamla chef och undrade om jag kunde jobba fram till v.32 och varför inte. Det är inte helt fel med lite extra pengar även om trädäcket här hemma lockar lite.
När jag stegade in mot grinden 05.53 i onsdags mötte jag Anders som släppte in mig. Han sa även till mig att det kommer kännas som om det var igår jag gick hem för att ingeting har varken blivit bättre eller sämre sen jag gick. När jag kom in i omklädningsrummet och gick fram till mitt gamla skåp såg även det ut precis som vanligt, Forza Huddinge hehe


Dagen fortsatte mycket riktigt i samma anda. Efter en kvart var allt som vanligt och det känndes som om man jobbat här i ett streck sen februari. Det var många bekanta ansikten och mycket snack, lite mindre jobbande dock...

No comments: