Pages

Sunday, July 05, 2009

Spontan grillning

I torsdags när jag kom hem från jobb låg Fanny och Anna-Lena på trädäcket och drack rosévin vilket dom gjort i ett par timmar. Så det var bara att hänga på och ladda kylen med öl. Under dagen badades, solades och drack dets. Senare dök även Mats, Susanne, Johan, Erika, Joel och Karin upp för att grilla tillsammans. Det fanns även folk som vägrade att bada och då för man helt enkelt slänga i dom själv! (Karin hjälpte mig). Personen i fråga var Erika och väl i poolen misströstade hon inte utan stannade i en god stund och fick sällskap av mig, Fanny och Erika.


Under kvällen byttes ölen och vinet ut mot groggar. Karin skulle sova över så vi startade en film vid 10 tiden. Fanny gick ganska omgående och la medan jag och Karin skulle titta vidare på filmen. Vid tolv vaknade jag till och då sov även Karin. Jag hade då även lyckats spilla ut sistan på min grpgg i hennes handväska ooops...
Efter dessa missöden var det dags att borsta tänderna och bädda till Karin sen var det sovdags, klockan rinnger ju 05.12 nuförtiden.

No comments: