Pages

Wednesday, May 09, 2012

Återupplivningsförsök

Ja den här bloggen har det inte hänt mycket på det sista halvåret men det är kanske dags för ytterliggare ett dödsryck.
Det händer iallafall mycket här hemma nu. Både med Liams framfart men även jag har satt fart med min träning och Fanny har fullt upp med son, hästar, körkort och planering av sommaren.

Jag kan ju börja med en kort sammanfattning av vad som hänt sedan i julas. Det började i januari med att vi bokade in en tvåveckorsresa till Thailand i november för oss tre. Därefter drog jag igång min löpträning och efterhand har den tagit riktig fart och nu är målet satt. Återkommer till det inom kort men inte riktigt än. Fanny har fått fart på sitt körkort så även där börjar målet närma sig. Vi har planerat in en vecka i Jämtland med morföräldrarna över midsommarveckan, förhoppningsvis hänger även Tobbe och Jimmy från Trelleborg med. Vi ska till Bakken en dag i sommar med Erik, morföräldrar och förhoppningsvis farföräldrarna. Det kommer även att bli en dag på Skånes djurpark med Erik nu i juni om allt går som det ska. Den 27 maj ska Liams 1-årsdag firas med ett frukostkalas.
Så nu tror jag att jag fick med det viktigaste.

No comments: