Pages

Monday, September 12, 2011

Jävulstyg

Imorse hade nog Liam sovit lite längre än han tänkt sig för han vaknade vrålhungrig och skrek rakt ut vid halv åtta tiden. Vi steg upp, Fanny gick för att hämta mat och jag skulle byta hans blöja. Men när jag tittade ner på honom var något fel. Han var inte ledsen utan skrek samtidigt som hade ett stort leende från öra till öra, skumt... Men när jag öppnade hans blöja förstod jg varför han inte kunde sluta le, den var full med sk*t. Så det var bara att gå ner i tvättstugan och tvätta honom under kranen vilket han inte hade något emot :)

Nu mitt på dagen var jag ute och sprang med Exita. Efteråt har jag ätit en specialare som jag inte ätit på väldigt länge. Havregryn med mjölk, socker och o'boy, smaskigt värre :P

2 comments:

Falken said...

Tror inte du hade varit så lycklig om du legat där med rumpan full av sk*t utan att kunna göra något åt det.
Kul att du kommer ihåg specialaren. Jag tror det var Nisse som uppfann den.

Dennis Persson said...

Det stämmer nog att det var Nisse. Sen visade du mig och jag visade Mathias, en rätt kul cirkel :)