Pages

Wednesday, June 08, 2011

Härslövs IK

Hej igen.
Nu har jag lovat att efter en tids frånvaro uppdatera bloggen om vad som försigår därhemma hos oss. Så jag tänkte börja med det senaste och sen arbeta av resten efterhand.
I tisdags återupptog jag min fotbollskarriär och åkte ut till Härslöv och tränade med dom. Två vänner från KBK har gått dit i år och jag känner inte för KBK mer då där inte finns någon ordning längre. Träningen gick väl sådär, det märktes att det var ett tags sen man sparkade på en boll. Konditionen är inte heller på topp men det kommer bli bättre och bättre. (Måste även komma ihåg att ta min allergimedicin.) Tränade även i torsdags och då gick det bättre men benen var möra och nu gör dom ont mest hela tiden... Men nästa vecka är det bara en träning så med två löprundor på egen hand ska dom nog kunna återhämta sig och vara redo för nya tag.

No comments: