Pages

Sunday, June 19, 2011

Överraskning

Denna söndag bar med sig en härlig överraskning, solsken hela dagen. De visa meteorologerna hade lovat konstant regn istället blev det konstant sol. Dom måst själva vara nöjda med sitt misstag för det är iaf jag :) Vi har passat på att ta en rejäl promenad med familjen och grillat igen. Man kan aldrig grilla för mycket. Nu i eftermiddag har jag och Mats även åkt bort till Susanne och hämtat två balar med hö som Sessan och Balen ska dela på under sommaren. (Sessan är sjuk och tål inte för mycket gräs..)

När vi satte oss ner för att äta startade vi även filmen Den sista tempelriddaren. Så fort vi ätit la sig Fanny ner på soffan med Liam och dom har sovit där sen dess. Själv har jag tittat klart på filmen och hade hoppats att jag skulle hinna spela lite fifa i godan ro innan Fanny vaknade till. Men istället vaknde hon när det var ca 5 min kvar...

PS Boken var som vanligt bättre än filmen :) DS

No comments: